Dagen idag...

Dagen idag har varit skön :)
Va med jossan, vi åkte upp till jobbet. Jag skulle fixa papper men lär ringa till huvudkontoret så får ringa dit imorn :)

Sen blev det lite käk, sen vidare till barnens hus och kolla, blev även ner på stan en sväng efter det och kika lite!

Blev en slusch i solen. = Gott!


Gick väl hemmåt vid kvart i 4 eller något sådant, kom hem och jonathan låg å vilade så jag satt mig vid datan en stund :)


Sen blev det att hänga med till sandviken när jonathan skulle dit och spela lite fotboll :) han hade match, så då passade jag på att åka förbi desiree och andreas.. kollade på melody och gav lite små saker :) hihi! sen blev det även massa prat om barn å sånt :) hehe!
Blir så avis, vill oxå ha mina småttingar här nu.. :)


Men nu ska ja kolla tv, får se va som sker imorn ;D
Det visar sig^^



Bye!


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback