Dåligt med inlägg idag med:P haha

Japp, det blir så ibland, även fast jag varit hemma nästan helda dagen:P^^

Men men, nu ska ja lägga in lite bilder och sådant :)

Vi var iaf iväg till valbo idag igen, och kollade på akvarium och fiskar :) ska få ett av jonathan i 20års present :D Har alltid vela ha fiskar men inte fått något av mamma och pappa, och inte fått köpa nå när jag velat :P
Så nu ska ja äntligen få mig ett akvarium med fiskar :D

 
Detta ska vi åka och kolla på  :D Tisdag bär det av till falun för att förhoppningsvis tycka om det och köpa det :D

Wiiie!


Har även gjort om här hemma i vardagsrummet idag, dock inge bilder på det än. Ska försöka hinna och fixa bilder på det imorn :D
Sen har jag och fått lite stöd av jonathan och hjälp av han att bygga ihop vårat skötbord:D






Så blev det, och sen satte jag upp lite tavlor ovanför :D Ska även köpa en mobil som ska hänga där över så att dom har något att leka/kolla på när man byter blöja^^
Har även ställt dit blöjhinken bredvid, men den ska inte andvändas så mkt i början. Blir mer senare när det börjar dofta i blöjorna^^

Sen har jag även knäppt kort på kläderna som dom ska ha på BB :)




Det blir säkert bra:) dock kommer dom nog att vara lite stora i början, men dom växer ju fort så ;D


Har även kort på de kläder som vi har skaffat ihop :P men det orkar ja inte lägga ut nu.

Tänkte gå och lägga mig i sängen och mysa med hjärtat ett tag nu innan man somnar :) Har varit full fart på mig idag så behöver nog sova bra inatt :) + att jag ska upp med bror imorn som sover här inatt, ska med och lämna han vid tåget så att man ser att han kommer rätt å sånt ;D
Haha!


Men nu ska ja kila, skriver imorn :D

Puss hej

Kommentarer
Postat av: elle

Vad fint akvariumet var :) Så fint att ha ett sånt med fiskar i och så.. hoppas du får det.

2009-06-08 @ 23:11:06
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback