Hemma i byn nästan hela dagen igår^^

Jag vet inte riktigt när ja kom dit men ja va där till nio iaf :)
Va och firade lilla alva, hon va lite blyg i början för mig men sen släppte det ^^
Hon ser mig ju inte så ofta nu som förr så det blir lite konstigt för henne :P

Men hon verkade nöjd över sina presenter iaf, hon fick en ny säng av mamma och pappa sin och syskon så klart. Hon fick tillbehör till den av oss
och det är =

  En sänghimmel
 Och detta prinsess påslakanset :)

Sen fick hon en ny dockvagn och docka å sånt.

Fick även denna av mig och jonathan
 hihi :)



Men men nog om det, idag är det en dag kvar till min 20års dag :) wiie! Inte för att det kommer märkas någon skillnad.
Inte direkt så att jag kommer att gå på systemet imorn bara för att jag får köpa nu. Jag är ju höggravid skulle se lite roligt ut om jag kommer och ska köpa alkohol tror ja ?
Har fått den känslan iaf^^


Och idag ska vi iväg och kolla på det där akvariumet :) hoppas det blir bra:D


Men ska käka frukost nu ja, dom små ropar på mat tycker ja det känns som ^^
Hehe (A)



Bye!!


Jonathan Sundkvist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback