Japp då har de kommit, mina första små bristningar :(

Jag såg det igår, dom har smygit sig fram. Sitter typ på undersidan eller va man ska säga.. de e ju lite svårt att se där, men igår märkte jag dom.
Pyttsmå bristningar typ tre stycken lr nå..

Men men sånt som sker, bilder på dom kanske kommer sen :P om man kan knäppa något bra i den vinkeln :P

Och igår va vi iväg på en visning av ett radhus (hyres) på blåbärsvägen!
Får se om vi får det eller inte, det visar sig!


Inatt har det inte varit roligt att sova :( först va ja skit trött igår när vi låg å kollade på film, så ja bestämde mig för att sova. Och då ville jonathan med sova, så han stängde av tv:n. Så när den blev tyst, så hade vi några ungdomar utanför vårat fönster (vi hade fönstret öppet) men det slutade med att vi behövde stänga fönstret, för dom cycklade runt runt på en cyckel som lät väldigt illa, å dom pratade inte dirket skit lågt heller.
Flera kvällar i rad typ till halv ett så är det något nere i Zen Zen lokalen.. ja mena dom kan ju inte ha danskurs till halv tolv på nätterna ? Eller ?
Men men lyckades till slut somna, men vaknade igen vid 4 och va hur pigg som helst, låg å vred å vände på mig till klockan sex och precis när ja skulle till och somna då ringer jonathans klocka + att bebbarna börjar sparka omkring som en fotbollsmatch i magen, men det gör dom varje morgon vid den tiden så börjar bli van.
Men det va så drygt imorse när man väl va på väg att somna igen så sker allt det där :P ^^

Men det är sånt som man få stå ut med! Snart kanske de inte blir nå sova på nätterna? Det beror helt på vad vi får för bebisar :)

Jag vill bara att dom ska komma nu ja, längtar så sjukt mkt efter dom! :D


Men nu ska ja käka upp min frukost sedan duscha å sånt. Ska nog ner på stan med tina och lukas idag! Tina skulle kolla efter shorts åt lillemannen :)


Vi hörs folket!


Jonathan Sundkvist <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback