Läkarbesök!

Ja idag började ja med att plocka i ordning lite här hemma, även fast ja städade igår:P
Finns alltid nå å plocka med:P

Sen vid halv tolv kom bror å mormor å hälsade på^^
Mormor gjorde mat:) hemladag pytt i panna, blev även jordgubbar till efterrätt:)

Sen var det dax att fixa sig för att åka till farbror doctorn.. han tyckte vi skulle vänta med sjukskrivning eftersom att jag ändå inte jobbar så mycket.
Och om dom skulle ringa någongång mellan mina läkarbesök nu skulle jag säga nej. Så ja, det visar sig helt enkelt :)

Har fått massa tider nu till barnmorskan och läkare samt ultraljud. Dom har planerat hela min graviditet i besök hos dom. Så nu är det bara att se till att det funkar ihop varje gång :) men det ska de väl göra^^
Bara å se till att vara hemma de!


Men nu ska ja kanske hitta på nå att äta, en frukt kanske ?

Bye!


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig!


P.s Jag ska knäppa kort på magen nu. Så kommer en uppd. om graviditeten snart ;D D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback