Lite dåligt med inlägg igår.

Det blev klent men inlägg igår, p.g.a att vi åkte till valbo :) sen när vi va klar där så åkte vi till jonathans syster och hennes kille och käkade och kollade på fotboll^^

Dom va dessutom hundvakt åt tin tin ;D jonathans brors hund^^ Det är en sådan här!

                                                           

Skit fin är han, och världens goaste hund :)

Och när vi va i valbo på köpis så va vi mest på ikea och kollade, men vi köpte iaf ett skötbord :)

Det fick bli ett sådant här:
 
                                                 

Detta kan man nämligen bygga på med graderober och sådant runt omkring :) så passar det även in till det träsakerna som vi har i bebis rummet :)


Så det ska vi bygga ihop idag :) hihi!


Men btw, det blev inte så sent hos syster hans men jag orkade inte skriva ett inlägg när vi kom hem.
Va helt slut i ryggen och allt så :P
Jag gick och la mig å kollade på tv i sovrummet :)


Och idag ska vi fixa lite här hemma :) Städa upp och skruva ihop det där, ska även hinna iväg till barnens hus tänkte ja, för alva fyller år imorn.
Så tänkte dit å köpa en sak som ja sett som dom kommer tycker är rolig har jag fått för mig :P haha

Sen kanske bror kommer ikväll med och sover här, han visste inte hur han skulle göra men det märker vi :) han ska nämligen iväg till grönan imorn med skolan. Så han ville sova här så då får han väl de, så att han slipper gå upp så tidigt :P Men men !


Nog om det, nu ska ja fixa frukost.

Bye!


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: krillan

Hej :)

Du får jätte gärna pilla med min blogg, jag har försökt lite själv under dagen nu, men jag är nog för dum för att förstå. :)

Du kan adda mig på msn, Krillan[email protected]

2009-06-07 @ 19:38:18
URL: http://krillankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback