Mysig kväll igår :)

Det blev en lyckad kväll igår med mat och spel :) och dom drack men inte jag! Höll mig till min Coca cola ja!

Vi spelade en runda kubb, men det va så himla mkt med knott så att vi gick och satt oss på altanen och spelade Med Andra ord, det blev lite livat men skoj skoj ;D

Vi drog oss hemmåt vid 1 tror ja, gick å la oss på en gång när vi kom hem :)

Nu är man vaken igen och jag ska kanske till ockelbomarknaden med lisa å dom på dagen, då jonathan ska på trav å dricka öl :P^^

Sen ikväll blir det nog att fira elle:) hon fyllde år igår!
Grattis i efterskott! :P

Men nu måste ja käka nå, barnen ropar efter mat i magen^^

Bye!


Jonathan Sundkvist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback