Nu är vi uppe på benen igen ;D

Ny dag och ny tag, solen är framme och det är Tisdag 16 Juni.
Jonathans mamma fyller år idag, vill säga Grattis till Lena på 55års dagen :D!

Ska dit senare idag och fika å fira henne, myspys!

Hoppas dagen idag blir bra, jag är på toppen humör redan, men kan det vara för att den sol som inte synts till på 1.5 vecka typ äntligen kommit fram?
Det tror jag ;D

Men iaf, igår efter mitt inlägg om graviditeten så käkade jag lite mat, sen kom steffi hit :)
Vi satt och snacka och så, färgade slingor i håret på na :D Kollade på meangirls för den gick ju på tv4 igår kväll.
Jonathan va på match, den började kl8. Och han kom väl hem kring halv tio.
Jag och steffi käkade mat från La Familia och sånt, bara mös lite sådär^^
Hon åkte väl hem kring halv tolv, och då blidde det sängen. Men jag började må as illa så ja kunde inte somna på ett bra tag :(
Har börjat få nå attacker på kvällarna när ja ska sova att ja mår illa å det känns som jag ska kräkas, men det vill liksom inte komma nå :( Skit jobbigt!

Men bara att gilla läget! :P

Nu ska ja ta och käka klart mitt äpple sen ska ja ta på mig mina skor och gå å handla lite mjökl och fil å sånt på ica, såg att det va slut:P

Men vi hörs senare idag folket ;D


Bye!


Jonathan Sundkvist <3 Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback