Onsdag!

Idag är det onsdag och en vecka kvar tills jag blir 20 :) hihi!

Vad sker idag? vaknade av att jag fick mess från madde sandberg som jag itne träffat på typ 100 år.. :P hon underade om jag ville komma ner på stan å va med henne vid 11 halv 12 :P så får se om jag traskar ner dit :P^^

Det har väl inte hänt så mkt sen sist jag skrev, eller ahh jag planterade våra plantor på balkongen och sedan satt vi ihop bordet efter att jag har målat det. Och så fixade jag lite i köket :) det blev bra de ^^

Ska väl städa resten idag :) hade jag tänkt iaf :) ^^

Men nu ska jag käka frukost, dom små sparkar mer där inne när dom har plats, och jag börjar bli hungrig så ^^ Bara att äta de ;D


Bye!


Jonathan Sunkvist, är det bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback