Sent inlägg idag

Idag fick det bli ett sent inlägg, för att jag sov till halv tio då jonathan ringde och väckte mig.
Sen va det bara att klä på sig i stor sett och sen kom jonathan och hämtade mig :)
Han skulle ut till bergby och jobba lite, så åkte med han dit och sedan släppte han av mig hos mor å far.

Sen åkte han vidare till skolan och gjorde sitt arbete där, sen kom han till mamma å pappa och käkade lunch eftersom att det va i samma veva som han va där och blev klar.
Så då blidde det lunch borta idag igen ;D skönt att slippa äta själv :)

Sen åkte han till gävle, jag valde att stanna så att man fick träffa lillkusinerna :)

Va kvar ett tag iaf, och nu har jag kommit hem och har tagit ett långt bad. Så skönt, va lite trött och fryssen så skände att jag behövde de :)

Och nu sitter vi och datanördar lite. Om ca 30 min kommer jonathans syster och hennes kille :) vi ska käka nå gott och senare ha lite Wii kväll :) roligt att hitta på något !


Men nu ska ja gå å hämta lite äppeljouice :)

Bye!


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback