Städdag idag...

Det bliddeatt städa idag... Har plockat undan å rensat bort å dammsugit å dammat, bara massa sånt :D Men det behövdes^^

Skönt nu när det är klart :) bara att städa ur klädkammaren, den är proppad med saker som inte ska vara där.. :P så ska städa undan där inne i veckan kanske ?

Som sagt,i fredags så lovade jag att lägga ut bilder, men fick fullt upp hela dagen och igår va ja trött/deppig/slö :P
Så däräför blev det inget igår heller, och idag har jag först slöat sen städat en massa.
Men imorn kommer det ;D

I fredags så va vi ju till barnmorskan, det gick kanon bra:)
Vi mätte magen och vägde mig och lyssnade på järtljuden :D

Min mage va lika stor som en med bara ett foster i sig skulle vara i vecka 35 oc jag är ju bara i 25,så man kan ju tänka sig att magen kommer bli något mkt större än vad den skulle varit med en bebis :P
Sen när vi lyssnade på hjärtljuden så fick dom 159 slag/min på ena och 166 slag/min på den andra :) dom va arga sa Barnmorskan då hon klämt och känt på magen :P^^
Och massa sparkar hörde man :P

Sen så vägde jag 83,4kg nu, vilket innebär att jag gått upp  ca 12-10 kg :P Men mer ska vi upp ;D
Men det är det värt + att det försvinner ganska fort efter ^^

Men nu ska ja kolla lite på tv tror ja ,och vila lite^^ Som små livar omkring som bara den i magen:) myspys!


Vi hörs^^

Bye!

Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig mest av allt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback