Tisdag den 30:de juni!

Idag är det 30:de juni, det är sjukt vad tiden går fort.

Och idag är det den dagen det är sista svarsdatum på radhuset som vi tittat på, så det visar sig om vi får det eller inte.
Jag vill ju självklart ha det :) Skulle vara underbart att få det ^^
Men dagen får visa!


Ska knäppa kort på magen idag med eftersom att jag gått in i en ny vecka + att jag inte hann/orkade knäppa på den igår.
Va ju i Bergby hela dagen, sen när jag kom hem så va klockan rätt mkt så satt mig å kollade på tv å mös med älskling :)

Fin väder är det idag med :) vad sker idag då?

Men nu ska ja knäppa kort, så kommer snart uppd. :)

Bye!



Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback