Vaken, och åldern känns ingen skillnad:P

Det blev inte nå mer inlägg igår, men fixade med akvariumet och sådant :) ska gå å köpa lite små saker till det idag.

Ja som sagt nu är man 20 år.. :P ålder känns ingen skillnad än, det är väl när man ska skriva den eller gå på systemet första gången som det kommer att märkas:P haha!
Men det lär ju ta ett tag innan jag går å köper på systemet ^^
Tänkte iaf inte göra de nu när ja är gravid, och inte på ett tag efter pluttarna kommit ut :)


Men men, idag vad sker då?
Jo jag ska fixa i akvariumet lite, köpa små saker^^
Sen tar jonathans tremänning studenten, så han skulle dit till henne. Kanske hänger på jag med^^ Har aldrig träffat henne:P

Sen ska jonathan spela fotboll, så får se va ja hittar på då ?
Blir ju lite mer låst nu med när man inte har bil :P haha
Är så tråkigt att åka med bussen ^^


Det hände inget speciellt igår, eftersom att jag blir firad imorn hos mor å far med släktingar och allt :P
Och imorn har vi tid hos barnmorskan :D
Får vi höra hjärtljuden och mäta magen å sånt :) längtar!
Och vi går in i vecka 25 imorn :) gud vad tiden går fort alltså:O
Och på lördag är det 1 år sedan jag tog studenten .. lr ah datumet stämmer iaf, men om man ska räkna 365 dagar så vet jag inte när det va:P haha!


Men men nu ska ja käka frukost :D

Bye!


J
onathan Sundkvist bäst av allt som finns <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan ju alltid handla alkoholfritt på systemet;)

2009-06-13 @ 08:49:25
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback