Valbo!

Idag när jag vaknade så satt jag mig vid datan, men glömde att skriva ett inlägg ^^
Hehe  sry! (A)

Sen ringde mamma :) hon och marie va på väg till stan.. Sen pratade vi lite, sen sa vi hejdå.
Men mamma hade hört på min röst att jag ville med dom till valbo :P haha
Så hon ringde upp och frågade så då ville jag ju det ;D bara att hoppa in i duschen en snabbis det, sen kom dom och hämtade mig här.
Vi åkte till owes och Ikea och sånt :)
Jag inhandlade:


3 barn tavlor till rummet deras :)
2 bäddmadrasser åt deras sängar :)
Blommor till balkongen
Och en sink vattenkanna som jag ska ha i köksfönstret har jag tänkt ;D

Sen tror jag inte att det blev något mer ^^

Men måste ju köpa lite små saker till bebbarna lite då å då, så att allt inte kommer på en gång sen. För då blir det jobbigt att slänga ut hela summan då, bättre att sprida ut det ? Inte sant ? :)


Sen när jag precis kom hem så ringde mormor, då va hon och hennes syster nere på stan.
Dom satt på mingel och bar å käkade, har ju inte träffat mormors syster på jättelänge så gick ner dit och va sällskap med dom ett tag.

Och nu är jag hemma igen :) jonathan ligger och vilar å jag har städat upp lite här hemma, ska fortsätta snart igen.
Måste ta lite paus för det värker i ryggen,det har blivit mkt stå och gå idag. Och det märks :/
Men det är värt det, när småttingarna väl kommer ut är det värt varenda smärta man haft ;D


Men nu ska ja kolla lite på blocket å klicka runt lite ^^
Bye!



Jonathan Sunkvist <3 Älskar dig !

Kommentarer
Postat av: elle

Jo det är ju mycket smartare att sprida ut det, köpa lite saker då och då. Annars som du säger blir det en klump summa och det kanske man inte har råd med.



Hoppas allt är bra :)

2009-06-02 @ 16:43:40
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

wee ;)

2009-06-02 @ 16:47:12
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback