Ätit mat :)

Ja nu har hjärtat kommit hem och ätit på lunchen :)
Jag gjorde ordning potatisbullar och bacon åt han, sen blev det som ja sa tidigare soppa åt mig :)

Senare idag kommer bror hit, se va vi hittar på. Men jag vill åka å handla lite,köpa lite små saker till lägenheten :) hihi!

Ska nog även till Lager 157 på fredag efter jobbet :) jag,kalle och jonathan :) hoppas det blir av och att man hittar något skoj!
Är ju snart ett år sen jag va där :O shit vad tiden går fort..

Ojoj säger då de, snart ett år sedan man tog studenten :O fattar inte att det har gått så fort!
När man gick i skolan så längtade man bara tills den skulle sluta, men nu när man väl har slutat så längtar man lite tillbaka. Eftersom att man hade alltid något planerat att göra varje dag, man hade folk att umgås med, man hade helt enkelt något att göra.
Dom dagarna man inte jobbar, vad gör man då ? Jo sitter vid denna dumburk och blir fastklistrad typ. Och alla kompisar jobbar/går i skolan, skit roligt ? Ingen att umgås med typ på dagarna :S

Men men jobbar ju ganska mkt så :D det är tur det, vad skulle ja göra annars ?
skönt att få lön med och veta att man kommer att klara sig med pengar och sånt därnt.

Men nog med det, jag hoppas bror är sugen på att åka iväg å handla lite ;D är så shoppingsugen!

Men nu ska ja nog gå och lägga mig bredvid älsk som ligger och vilar på lunchen ! :D

Vi hörs!

Jonathan Sundkvist<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback