Fredag,vaken,och 20 års fest ikväll :)

Ja idag är det fredag :)
Gud vad veckorna går fort :O

Jag och jonathan städade upp lite här igår när han kom hem från jobbet :) efter det bjöd jag på kebab!

Tvättade ju även hela eftermiddagen igår, så nu är det nytvättat här med :) så idag tänkte ja städa lite.
Sen ska ja ner till mamma på jobbet hennes och även slinga mitt hår :)

Skoj skoj, sen ikväll blir det fest hos Jossan som fyllde 20 förra helgen, så ska dit och umgås lite :)
Jonathan kanske skulle ut eller på lan så får se va han hittar på.
Men imorn ska vi till mormor å morfar på middag, lite trist dock eftersom att dom ska skiljas. Kommer bli en konstig stämmning tror ja. Jag har fått den känslan iaf.

Btw, hade haft jättemånga läsare igår :D vilket är skit roligt :D hoppas verkligen att det håller i sig ;D Det kommer nog fler läsare när ni får reda på hemligheten, eller va tror ni som vet om den redan ? hehe!


Men nu ska ja fixa något att äta :) Toast med oboy till tror ja det blir :D

Vi hörs folket!

Jonathan Sundkvist, Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: J o s e p h i n e . Mitt liv som sambo!

jag vet jag vet :p

2009-03-20 @ 10:43:10
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: aline

jag vet ocksååååå :) och jag vet att du kommer få ännu fler läsare när du avslöjar hemligheten :P

2009-03-25 @ 12:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback