Fullt upp ;D

Ja det har varit fullt upp nu dom senaste dagarna ;D
Jobb å åter igen jobb. Idag har jag jobbat 7-16 :) det gick bra de.
Imorn blir det med jobb 7-15 eller 7-16 det visar sig hur lång tid det tar imorn :P^^

Igår hade vi jonathans bror å hans tjej å deras bebbe på mat och tv tittarkväll :) mkt trevligt! Det blev potatisgratäng med fläskfilé och bea till :) och lite sallad sådär.
Medans vi kollade tv så blev det lite efterrätt som bestod av  Fruktcoctail och vaniljvisp :) Super gott, och längesen var det !

Idag så skulle jonathan iväg på fest :) Det va sjögga och hans brud som fyllt/fyller år så de blev party för hans del, jag stannade hemma p.g.a att ja jobbar imorn och är lite trött efter dagen idag, har även hunnit fixat Lisas hår efter jobbet och varit och handlat lite mat :) och lagat den och ätit :) det bleb tacos dock ensam ;P men men man överlever ^^
Gott va det iaf ^^

Snart ska ja lägga mig å kolla på tv, se om man hinner se något innan man somnar har en stor förmåga att somna när ja lägger mig å tittar, men det är väl för att man är trött. Och somnar man så behöver ju kroppen vila så det är bara att sova de :)


Hoppas det går bra på jobbet imorn med, men det ska nog inte vara några problem. :D


Men nu ska ja lägga mig en stund, är proppismätt ;D


Hörs gott folks!


Pusshejs


Jonathan Sundkvist, älskar dig så obeskrivligt mkt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback