Gjort mkt idag ;D

Idag har jag varit på stan med Tina och Lukas :) även bror va med. Sedan kom emelie med :D
Va hem till tina och lukas en sväng, kollade kläder på stan,fikade och massa mer :) sen skulle tina mot sin mor,  och jag å emelie drog oss mot dollar store och sedan ÖB sedan hennes kusiner :)

hennes kusin hetter lukas och även hans storasyster va hemma, men hon sade inte så mkt.
Men lukas va inte blyg han inte, han skulle upp till mig å peta å greja :P
Första gången han såg mig med;P

Men men trevligt va det att hitta på något idag :)

Ska iväg imorn med tänkte ja, måste fixa lite på jobbet sen måste ja helst hem till byn och fixa lite på banken där.. å sånt!
Så får se om jag hinner allt.
Men de ska vi nog fixa :)

Men nu ni ska ja gå och äta :) spaghetti och köttfärssås!
Vi hörs!


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback