Hemma från mormor å morfar.. :)

Ja då är vi hemma från mormor å morfar, kanon god mat :) trevligt va det med!
Inte sån stel stäming man trott att det skulle vara, men de va väl bra eller ?

Sen hem till mor å far min en sväng :P jonathan kollade lite hockey med pappa medans jag kollade mina saker som jag hade kvar hos mamma å pappa, fick med oss tre svarta säckar med grejer (kläder).


Ska snart iväg på en till middag, som dock inte var förbestämd:P men det blev att vi fick komma till jonathans pappa och hans fru och käka med dom.. hihi :)
Sen blir det nog lite wii spel hos magdalena och per-erik men perra jobbar så det blir bara vi tre :)
Skoj skoj att hitta på något hela helgen :)


Imorn, vad sker då? Jadu inte en aning än så länge..men den som lever får veta ;D


Vi hörs folket, måste förbereda mig innan vi ska iväg igen :)


Pusshejs

Jonathan Sundkvist, älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: * Desirée - blivande mamma. *

Tack så hemskt mycket ! ;D

2009-03-22 @ 13:07:45
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback