Inget skrivande på någon dag :P^^

Förlåt mig men haft annat för mig :)
Hehe!

I lördags va jag som sagt till emelie och hennes syster på fest :) trevligt att komma ut lite, dock inte så mkt folk. Men det dög ^^
Sen så hade jag så ont i ryggen på söndagen när jag skulle upp och jobba så hoppade det, ringde och sjukanmälde mig. Åkte hem till mor och  far och hälsade på i söndags :) käkade lite god mat och va sällskap där :)
Sen blev det en sväng till kusinerna, lite blyg alva var då när Jonathan var med utan förvarning :P hehe
Fick även leggings av mamma :) och fick lite tigerbalsam på ryggen, blev lite bättre :)

Sedan på söndag kvällen blev det tv-tittande för mig medans joanthan va på rinkbandy :)
Sen myspys när han kom hem.

I måndags så va Ina,Alva och Maja hit en sväng och hälsade på :) Dom har ju aldrig varit i den här lägenheten någon gång satt :)
Det var skoj!

Sen igår så var jag på stan med jossan :) vi va till af och fixade så att jag får pengar denna månad. Och sen fikade vi lite, sen gick vi runt på stan och kollade saker :)

Gjorde även adressändring igår, har inte blivit att jag gjort det tidigare^^ Men nu så:D

Idag har jag inte gjort ett skit, inte mått så bra:/ sovit dåligt inatt och ahh ..
snart kommer bror och hälsar på lite :) se va vi hittar på. borde äta något jag, men vet inte vad? :S inge roligt att äta när man inte är sugen på något speciellt :P

Men men får se va de blir ^^

Se va som sker sedan idag då ? hmm .. inget speciellt för mig.

Just det, hemligheten. Jonathan vill vänta med den till ca 24/4 :O se om jag lyckas få berätta den före;D ja e sååååå sugen på att skriva om det så:D hehe!

Den som lever får veta ;D Hehe!


Skriver mera senare :) ska göra mig ett försök på att fixa med bloggen nu :P :) se om man lyckas :P^^


Jonathan Sundkvist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback