Ja.. inte nå bättre eller lite kanske ?

Ja som sagt mår dåligt idag :( trodde att det bara va en liten tillfällighetsgrej i morse men efter att kollat på två filmer :)
Sunes Sommar och Step Up 2 så kom det igen.

Sååå tråkigt :( orkar liksom inte, kan knappt gå till toaletten liksom..

men min älskade pojkvän kom hem på lunchen till mig med Pigelin glassar och 1,5 liter cola :)
Skit gott med pigelin glassar va de :O längtar efter mer ;P haha

Jaja, tillbaka till filmerna. Sunes sommar va det liksom hundra år sedan man såg, därför kollade jag på den^^ sen Step Up 2 hade ja inte sett, men den va bra:) jag gillar dansfilmer så ^^ :D


Nu ska ja lägga mig en sväng igen har jag tänkt och vänta på att jonathan kommer hem :)

Vi hörs;D

Jonathan Sundkvist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback