Mat lagning sen iväg till emelie och hennes syster :)

Ja nu håller jag och Jonathan på att laga mat :) det blir kroketter med lövbiff och bea, sen blir det iväg till emelie och hennes syster.
Hennes syster har fest ikväll, dock ska ja inte dricka med kan vara med som sällskap iaf :) hehe!

Trevligt att hitta på något, va ett tag sen man gjorde de :P

Idag har jag jobbat, det gick fin fint. Jobb imorn med :) 7-11 :)

Får se va som sker sen då^^

Hemlisen kommer vilken dag som helst, ska bara ha tid att skriva:) ska kila och hjälpa jonathan med maten nu :)


Bye

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet :D sedan länge men många andra gör nog inte de :P ha det så bra gumsan.

puss o kram

2009-03-16 @ 00:14:01
URL: http://www.lisaforsmark.devote.se/
Postat av: * Desirée - blivande mamma. *

Ja det blir väl mysigt ;D ska fixa din design snart jag med så du kan börja blogga massa ;D pussis

2009-03-18 @ 13:05:28
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback