Partey ikväll..

Sitter nu hos emelie, har nyss färgat hennes hår :) lr ahh slingat de, gjorde det på mig tidigare idag :) det blev nice:D

Har varit på stan med emelie idag, köpt present åt jossan :) hoppas hon blir nöjd :D

Sen så har jonathan förfest hemma, men ja ska ju ändå iväg, eller rättare sagt jag har ju redan gått^^ hehe
Får se om de blir krogen sen lr inte ?
Är ju nykter så :P sen beror det på pengar med :) och ork!

Mormor ringde nyss och frågade om hon kunde låna våra flyttkartonger eftersom att vi nyss flyttat.. men jag lånade ju ut dom flesta till desiree i veckan... men någon ska ja nog kunna fixa åt mormor min :)

Kommer nog en bild på min nya frilla imorn eller något :) hihi


ska sminka mig lite mer efter att emelie kommit ut från toan så att man känner sig lite finare :) hehe


Men vi hörs senare folket :)


Pusshejs

Jonathan Sundkvist, älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback