Tack Desiree ! :)

Jag fick inte till min design själv.. det funkade inte som det skulle.. men men som tur har jag desiree som kunde hjälpa mig :) Hon som gjort min design nu :) är mkt nöjd :D Tack tack :D
Ja idag ska ja tvätta .. 14-21 :O Före det har jag bara suttit framför dumburken och fixat :P haha
Ska väl göra något att äta snart ? :) Ska äta jonathans skink och ost sås :) med pasta, gott!
Igår mådde jag inge bra :( mår inte helt hundra idag heller :( jobbigt!
Just ja min mormor och morfar ska skilja sig.. tråkigt men men så kan de vara!

Men nu ska ja göra lite pasta sen bara värma skink och ost såsen :P eller ska ja kanske käka en macka nu ? Är inte så hungrig. Det visar sig sen när jag ätit vad det blev:P haha

Men vi hörs folk ;D
Jonathan Sundkvist <3




Kommentarer
Postat av: Elin W

Vad fint det blev :)

2009-03-19 @ 14:02:00
URL: http://tomoholic.blogg.se/
Postat av: Z A N D R E A ´s värld [Tävling pågår!]

Oooh, dessan är GRYM! : D

2009-03-19 @ 15:45:42
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback