Vaken redan :O men men

Japp då va man vaken.. kanske lite tdigit en lördag då man va ut dagen före?
Men kunde fan inte sova mer alltså:O

Ja gårdgens kväll vart helt lyckad nästan iaf :) hihi!
Skit roligt hemma hos jossan, skrattade typ hela tiden.. fast jag va nykter jag brukar inte kunna ha så roligt som jag hade igår när jag är nykter :P
Men det gick fint igår :)

Sen skulle vi till krogen, vi kom dit, jonathan betlade in mig. och sedan hände det som inte fick hända.
Men kan inte skriva ut det här än :P^^

Men det kommer om någon dag ;D
Jag och jonathan valde att gå hem då iaf, så va bara inne på krogen nån minut typ^^
Jonathan va helt slut gud va trött han va stackarn:P somnade på en gång när vi kom hem. Men jag kunde inte somna, kändes som att jag låg vaken typ 100 år innan ja somnade :P


Men nu ska ja kolla runt lite på internet :) och sedan fixa frulle!


Vi hörs folket!

Pusshejs

Jonathan Sundkvist, Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback