Är det någon som vet hur man gör ?

Är det någon som vet hur man ändrar färg på dagbok och kommentar texten?
Hittar det ingenstans :/

Och även hur man ändrar färg på nedräknaren när man går in på kommentar kolumnen, och hur man får dit den andra nedräknaren? för där finns det bara en.
Det funkar inte ens att ta bort nedräknarna :S vet inte vad det är som gör att de inte går att ta bort.. hmm!
Skumt

Men nu ska ja lägga det där åt sidan en stund å se om man kan komma på något senare idag när man varit ifrån det där ett tag, man kan ju bli "hemmablind" att man inte ser vart felet sitter.
Så nu ska ja fixa mig lite å sånt å käka något, sen blir det att möta hjärtat :) sen gå iväg mot försäkringskassan, där vi ska på " möte" om föräldrarpenning och sådant.
Eftersom att det blir mer nu när det är tvillingar, sen ska vi försöka kolla om dom kan se hur mkt jag får i ersättning och sådant :)

Men nu ska ja fixa mig ^^ ska möta hjärtat om 1 timme så :)


Bild på magen kommer idag kanske? om jag hittar min USB sladd som jag såg för någon dag sen, men som har försvunnit upp i rök nu :P haha


Men vi hörs folket!


Jonathan Sundkvist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback