Det gör så ont!

Gud hjälp mig, det gör så ont.
I hela ryggen, kan vara för att jag har svårt att ligga som jag vill ligga på nätterna nu så att ryggen får en smäll där + att foglossning å sånt är i gång jue.
Men det är ju värt smärtan, men det börjar bli drygt när man inte kan sitta som man vill inte ligga som man vill och står man upp så blir man trött i benen och får ont i dom.
Magen börjar väga mkt nu och det märks.


Men det är värt varenda smärta när dom små pluttarna kommer ut :D
Men vill ha dom här nu.. Längtar SÅÅÅÅ mkt!

Just nu är det fotbollsmatch inne i min mage :P haha ena ligger och sparka mot svanskotan och den andra sparkar utåt :P Sån härlig känsla när man väl har vant sig vid den :D



Jonathan Sundkvist du är mitt allt <3 Du är den bästa av alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback