Dumt att hurra när man inte vet hur det blir..

Japp, det va visst lite tidigt igår att säga att jag blivit bättre.
För nu är jag lika snorig om inte ännu mer än va ja va innan :(
Men det kan va för att jag va ute igår, ja jag vet att jag skrev att jag skulle vara inne.
Men hade ju papper som behövdes lämnas in på försäkringskassan å sånt.

Så är det!

På väg ner på stan så möter jag Maria :) så hon följer med mig, sen så går vi på stan en sväng och käkar lite å pratar om gamla minnen :)
Skoj skoj,längesen man va med henne jue så.

Sen blev det bra hem å hämta bilnyckeln sen iväg å handla lite så att vi har mat här hemma^^

Sen när vi kom hem från affärn så blev det inte mkt mer för mig :P men jonathan käkade nån macka å sen stack han till viken för fotbollsmatch :P^^ så kan de va!
När han kom hem så hade jag fixat jordgubbar med grädde, men han va hungrig så han lärde äta riktig mat^^ men jag käkade jordgubbar :D
Gott!

Men nu ska ja fixa furkost, sen kommer jonathan hem på lunch å käkar så ska fixa nån mat till han :)


Bye!

Jonathan Sundkvist<3 Älskar dig !

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

hihi okej :D vilken färg?

2009-05-19 @ 13:23:02
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback