Fredag kväll/ Lördag

Ja i fredags så hade jag och jonathan mys kväll :) trevligt! Sista kvällen innan han åkte ju så..

Igår så va ja hos tina och lukas på 1års kalas :)
Trevligt ^^

Så träffade inte jonathan på hela dagen igår, sa hejdå vid 12 för då åkte han till sandviken till dom andra som skulle med till rhodos, sen åkte dom vidare.

Men iaf vid 4 så kom mamma å pappa å bror och hämtade mig hos tinas mamma (där kalaset va) .
Fick åka lite Mustang ;D

Åkte sedan hem hit å grillade på våran nya elgrill ;D
Det blev gott!

Efter att vi käkat så blev det ett varv på stan eftersom att det va crusing, men något hände med bilen så det blev bara ett varv^^
Efter att vi åkt med dom alltså jag och emelie, så drog vi till bomhus med steffi och elvira :)
Det va 20års fest hos Jogan :) Skoj skoj!

Kom väl hem runt 3 inatt, sen va elvira å steffi med hit, dom köpte kina mat på väg hem så satt och kollade på dom när dom käkade eftersom att jag inte äter kina mat ^^
Så vi kom väl i säng runt 4 eller halv 5. Men uppe med tuppen va vi för de, jag och viran vaknade väl runt tjugo i 9 men vaknade först av att hjärtat skickade sms :)
Han skulle flyga då, så han ville skriva hejdå och sånt :)
Han är så söt min älskling, så underbart söta sms jag fått av dig :)
LÄNGTAR sjukt mkt till Söndag nästa helg.. kommer gråta floder när jag ser dig igen ;D så längtad är du redan! Hoppas du vet det hjärtat :)


Men nu ska ja fixa frukost sen in i duschen för jag ska iväg å vara nån slags sminkmodell idag :P^^

Vi hörs folket!


Bye


Jonathan Sundkvist<3 Älskar dig mest av allt på denna jord, du är helt underbar! Älskade du!

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

blev de lika grill som vi köpt ? elel

2009-05-10 @ 14:45:43
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback