Fredag..

Ja idag är det fredag, och jag har varit vaken snart i två timmar.. har hunnit städat av lite i köket och sen satt igång en diskamaskin och dammsugit lite :)

Ska snart in i duschen å sen fixa mig sen möta tina å lukas på stan vid halv tolv sen ska vi ner mot willys å möta mamma och gå å kika lite :)

Igår så va jag hemma hos mor å far hela dagen och va å grattade min morbror som flydde år i förrgår men höll kalaset igår ^^
39 år blev han :) Grattis!

Sen åkte ja hem vid 8 tiden och sen va de hockey kollade lite på de me jonathan sen blev det sova för min del :P

Idag är det sista kvällen för mig å jonathan på en 1vecka å 1 dag :( kommer sakna han så sjukt mkt.. men men en vecka går fort :)


Men nu ska ja fixa lite till innan dusch sen fix fix sen stan :)

vi hörs folket!


Bye


Joanthan Sundkvist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback