Hemma i gävle!

Vill börja med att gratta Daizy Å Tommie som fick sin lilla kim i veckan :) så söt :D

Japp nu har jag varit hos mamma och pappa i veckan :)
Dock sov jag hemma i fredags natt men va för trött för att skriva, sen jobbade jag ju lördag dag sen blev det hem till mamma å pappa på en gång ^^
Mamma kom å hämtade mig på jobbet och sedan hem hit och bytte om sen hem till mor å far sen vidare till hudik :)
Käkade på restaurangen Bankok där uppe, btw jag hade aldrig varit i hudik.. vilken mysig stad :)

Men men vi åkte till hudik pga att det va Crusing, inte så mkt bilar, men några iaf.

Åkte väl hemåt mot hamrånge vid 23 tiden, skulle åka hem med 01.35 bussen och sen upp å jobba idag men så blev det inte. Sov kvar hos mor å far och mamma va så snäll å skjussade in mig hit imorse så ja fick sätta på mig jobbkläder sen skjussade hon mig till jobbet, dock började jag 10.30 va där 10.15 och satt å väntade, men hon som skulle öppna åt mig så att jag kom in kom 10.55 och affären öppnar 11 :O Lite stressad jag va då, jag gjorde allt för att kolla om någon kunde få tag på Linda som ja skulle jobba med och kolla vart hon va åså. men men de löste ju sig till slut iaf.

Slutade 16.30 idag oxå, sen hem hit .. har inte orkar gjort något speciellt sen ja kom hem pga att jag har åkt på världens största förkylning tror ja.. :( skit jobbigt!

Och just nu sitter jag och hostar och väntar på att hjärtat ska komma hem :D
Han är på väg hemmåt nu, se hur blek man ser ut bredvid han nu då :( vill oxå åka utomlands.. men men det är som de e ^^

Skönt att han snart är hemma iaf;D så efterlängtad är han :D:D

annars i veckan har de inte hänt så mkt :P varit med mamma å marie, varit hos kusinerna och sånt :) hälsat på mormor å sånt.. synd att man inte hann träffa morfar :( dom bor ju inte tsm mer så blir lite konstigt..

Imorn skulle jag ha jobbat, men med den förkylning å feber jag haft idag på jobbet så sa jag att jag inte kunde.. så då blir man ledig imorn, men sängliggandes hela dagen skulle ja tro.. bäst så, inge bra att vara ute när man är sjuk blir ju inte bättre direkt..
Så ska ligga å vila imorn :)


Men men nu ska ja fixa me något annat tills jonathan hör av sig att han närmar sig hemmet sitt :)
LÄNGTAR, men den tiden är snart inne! :D


Vi hörs bloggen!


Bye

Sandra <3 Jonathan, älskar dig för alltid hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback