Hemma igen ;D

Japp, hittade på något att göra ikväll med.
Skickade ett mess till jossan och kollade vad hon och sebbe gjorde, då satt dom och grillade hos jesper :)
Så sa hon att jag kunde komma dit ^^
Jag gick dit efter en stund, trevligt var det! :)
Är glad att jag fick något att göra, roligt att någon säger att man kan komma å va sällskap med folk som dricker "festar" fast man är gravid, har inte hört så mkt från mina kära vänner sen jag blev gravid att man får komma med på fester och sådant, men för att jag är gravid behöver jag inte sitta hemma varje helg.
Jag menar Jonathan sitter ju inte hemma med mig varje helg, han är ju ute på krogen och sådant, då blir det att man blir ensam. Men det slapp jag idag :) vilket var väldigt skönt + att vädret har ju varit så kanon idag så att det var en fin (sommarkväll) att välja att sitta ute på och grilla å sånt .

Men vid halv tolv började det att bli lite små kallt ute så vi tog och gick in :) där det blev lite gitarr lir och allsång ;D hehe!
Någon låt sjäng vi iaf...
Det va mys att få vara med lite folk medans jonathan är på krogen :)

Tack för ikväll Jossan och Sebbe och resten av folket att jag fick komma, det värmer mkt i hjärtat att få komma ut och träffa folk och få vara med fast man inte dricker.
Jag menar även fast man inte är full eller har druckit kan man vara sällskaplig och pratsam, men för vissa finns ju inte det i hjärnan att man kan  så tack för ikväll . Mkt uppskattat ;D


Jaja nog om det, kändes som att det blev mkt om och om igen med det där sakerna, men så kan det bli när man känner sig glad och behövlig i detta samhälle  :)


Imorn eller ah idag, klockan är ju som sagt över tolv så det är ju ny dag nu. Men imorn efter att vi vaknat och sådant så ska vi åka till högbo och käka å massa mys med jonathans mamma, hennes nya , jonathans syster magdalena och jonathans bror sebastian och hans sambo sara med deras lille elliot. Magdalenas sambo kunde/skulle inte med. Tråkigt men nästan alla samlade iaf :) Vi ska fira morsdag, eftersom att jonathans mor jobbar på söndag så blir det firat imorn ^^
Och på söndag ska vi ut till min mor och käka å sånt där :) Myspys när det händer lite omväxlande grejer! Skönt att inte behöva sitta inne i helgen då dom säger att det ska bli kanon väder ^^
Får hoppas på det gott folk ;D Inte helt dumt de inte !


Men nu ska jag ta och koppla över tv:n så att jag kan kolla i sovrummet, sen blir det att vänta på jonathan tills han kommer hem, men känner jag mig själv så kommer jag hinna somna, tro mig eller ej. Även fast jonathan brukar komma hem runt 1 halv 2 ibland kvart i 2 får se vilken tid det blir idag. Det verkar inte bli 1 iaf, för han har inte ringt än att jag ska komma ut och möta han. Får se om man orkar det när han ringer, är ju rätt slut efter att man inte vilat något idag, jobbigt att bära två till + min kropp liksom ;D Men det är det värt !

Men nu blir det sängen med kanske lite jordgubbar ? lr ska ja spara dom tills imorn ? hmm bra fråga...*-)


God Natt folket!

Pusshejs


Jonathan Sundkvist, älskar dig mer och mer för varje dag som går. Du är allt <3

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

Men gumman du får vara med mig hur mycket du vill. jag älskar att umgås med dig och vara med dig ;) Du är en sån bra vän! bara att ringa det du får alltid vara me mig /oss. tycker det bara är kul. spelar ju ingen roll om du är gravid eller inte.. jag drack ju inte så mycket igår heller :) så de va ju lugnt :) Tack för att du kom och va med mig ;) Inte så kul å vara ensam tjej eller :P hihi..



PUSSSPUSSS (L)

2009-05-30 @ 10:50:49
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback