Högbo bruk!

Igår va vi på högbo bruk och spelade mini golf och käkade å sånt med jonathans mamma å syster å bror :) det va mysigt, dock varmt. Men man ska väl inte klaga nu när solen äntligen är framme ?

Efter att vi varit där så åkte vi hem och det blev inte så mkt gjort när vi kom hem, vilade å kollade på tv typ.
Käkade jordgubbar och sånt :) Även mat senare på kvällen!

Måste ju äta mycket nu när jag har två i magen, så att dom växer rätt och sånt där.

Idag ska vi hem till min mamma och pappa och fira morsdag, vi gjorde ju de med jonathans mamma igår eftersom hon ska jobba idag som ja skrev i tidigare inlägg.
Men vi åker hem till min mor å far idag, ska väl väcka jonathan snart så att man kommer dit i skaplig tid, jag mena det är ju sol ut ;D kan ju sola å bada å sånt. Ska även tvätta bilen med^^

Dumt att sitta inne i lägenheten när det är fin väder :) och när det tar ett tag att åka hem dit så kanske man ska åka snart liksom:P klockan är ju halv elva snart så^^

Men nu ska ja kolla om jonathan har vaknat, lr vill vakna ;D

Bye


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback