Kyckling med ris och currysås ;D

Jepp, det blev det till eftermiddags mat ;D
Gott som bara den blev de, hehe!

Och tvättat klart har jag gjort, väntar på att det ska torka nu ^^ så ska ja ner å hämta det senare ikväll :) om det inte är ledigt imorn bitti för då kan jag låta de hänga över hela natten:D hehe!

Imorn är det tänkt att jag och tina och lukas ska gå på stan :) hoppas det blir bra väder så man kanske kan sitta ute å ta en fika lr en glass? :D
Skulle vara nice.


Ja det märks att studenttiderna närmar sig, om man kollar på msn listan av mina vänner så, det är rätt så många som ska ta studenten i år av dom. Men själv sitter man och tänker gud vad fort tiden går.
Fan snart är det ett år sen man tog studenten, hjälp va tiden går fort.
Den känslan, den dagen som man längtade tills den kom..Så var det över så fort och nu har det gått snart ett helt år sedan dess, det är så sjukt..
Jaja inge mer tjat om det än att man saknar tiden och pirret i magen man hade^^

Nu, vad sker fram tills att jag ska hämta tvätten ?
Hmm inte en aning faktiskt, kolla tv kanske.

Vi hörs senare, btw ska kolla om jag hittar den där förbaskade sladden till USB uttaget med så att jag kan få in lite bilder på magen åt er.. så ni får se vad den växer :P^^
Jag har inte märkt så mkt på magen själv men det är ju för att man ser den varje dag, men när jag bodde hos mamma och pappa när jonathan va på rhodos, då hade jag en rosa/vit jacka och den kunde jag knäppa då, och det var även kanske lite plats kvar.
Ska jag knäppa den nu så blir magen intryckt, inte bra. Så har fått låna mammas exakt likadana jacka fast i större storlek:D
Så då märker man hur den växer, när man inte kan ha kläderna nå mer :P haha!


Men men nu ska ja gå, vi hörs!

Bye

Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

sötis :D

2009-05-27 @ 18:32:21
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback