Nu sitter man här igen..

Japp, då va man uppe på fötterna ännu en dag :P
Idag ska ja ju som sagt ner på stan med tina och lukas :) får se vad vi hittar på^^

Vaknade idag av att jag var hungrig så då är det bara att gå upp och äta, för dom små behöver ju det så :)

Fick även inbjudan till föräldrartröff på barnmorksan igår :) det är nästa fredag och fredagen därefter, så blir väl att gå dit å kolla :)
Och snart är det dags för att vara hos barnmorskan och kolla hjärtljuden och mäta min mage ;D ska bli så skoj + att det händer på min 20 års dag^^ Kan det bli bättre ? Folk säger att det är sån härlig känsla att höra dom små hjärtana, så får födelsedag och känna den härliga känslan :D
Längtar tills dom kommer ut, vill ha dom här nu!
Men det är inte långt kvar, dom kan ju komma om 3 mån kanske tidigare till och med? Men helst ska dom ligga kvar så länge som dom kan :)
Så i slutet av sept om dom ska ligga kvar helt tiden då.. men det kommer dom nog inte att göra. Det har jag fått en känsla av redan så.


Men nu ska ja fixa med annat innan ja ska fixa mig för staden :)
Vi hörs folket, skriver mer sen idag :)


Pusshejs

Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback