På stan idag...

Idag har jag varit på stan med Lisa :)
Mötte henne vid tågstationen vid 12, sen gick vi mot stan!

Sen har vi gått runt och strosat om kring :)
Har ju köpt två likadana dressar till dom som dom ska ha på bb :)


Det blev sådanan, och dom har jag köpt för någon månad sen, men nu passade jag på att köpa mössor till :) dock ingen bild på dom, men de är en vit och en är beige och vit randig :)


Sen blev det en dress till, vi hade en likadan hemma och den va på rea nu så då passade jag på :) så att jag får två likadana :)
Sen köpte jag även en till varsin mössa som dom kan ha i vinter/nästa vår :) 10kr styck, inge pengar så därför jag köpte dom ^^ annars hade jag inte köpt dom när det är så långt kvar liksom ^^


Sen köpte jag även ett linne till mig :) ett helt vanligt men med snörning precis under bysten så att man framhäver magen mer, och det blev i rosa och vit randigt! Sommrigt sådär.

Var även och käkade fläskfilé pasta med pepparsås på Mingel Och Bar, dom har så god mat där^^

Blev även en mjukglass innan det va klart, var även och kollade på babyproffsen på vagn och sådant :) hehe!


Men nu är jag hemma igen, och gör ingenting ^^
Sitter å lyssnar på musik medans jonathan är i sandviken och har match.

Är hunrig men vad ska jag käka ?
Och vill inte äta själv :( men måste ju äta något nu, kan inte sitta å vänta på jonathan för då har jag hunnit hungra ihjäl innan han är hemma :P haha!

Vi hörs folket ;D


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig mest av allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback