Packning/Jobbet

Ja nu är man vaken igen, har nyss ätit frukost :) Det blev risgrynsgröt, gott!

Snart ska ja packa lite grann, ska ju sova hos mamma å pappa mån-fre eftersom att jag inte vill vara hemma och vara ensam i det tysta nu när jonathan är borta.
Jobbigt att vara hemma med när han inte är här :(
Sen blir det ju jobb i helgen så då lär ja sova hemma för att kunna komma i tid ^^
Men det kanske bara blir lör - sön ja sover själv.. Får se om jag kanske sover fre-lör hos mor å far beror om det går nån buss som kommer att passa.
( Det går lite mer bussar på lör än på sön ) :P

Sen på söndag är han hemma igen :) Skönt!
Vill ha den dagen nu ^^


Men nu ska ja ´packa lite å fixa mig^^

Bye!

P.s Det kommer kanske bli lite dålig update när jag är i bygden :P Men det visar sig^^


Jonathan Sundkvist, älskar dig mer och mer för varje dag som går.
Mina ny förälskade känslorna lever kvar fortfarande och det är så underbart, de växer mer och mer för varje dag som går.
9 månader idag med dig hjärtat, får fira det på något sätt när du kommer hem :D

Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

hehe okej. funkar den bra ? :R

2009-05-11 @ 10:42:04
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback