sovit skapligt inatt :)

Inatt har jag fått sovit rätt så bra :) skönt med tanke på att jag har haft så ont i ryggen ett tag nu.
Sen fick jag även sova ut nu på morgonen :) brukar annars inte kunna somna om när jonathan går till jobbet, men nu va dom stilla i magen och sov dom med så då kunde jag somna om.

Vaknade nu vid halv tio av att jag var hungrig, så då var det bara att kliva upp och käka frukost :) så nu sitter jag här å drickar mjölk med makcor med messmör på:P hehe gott!
Orkade inte laga nån gröt lr så idag, så då fick det bli det här i stället :)

Vad sker idag ? :)
Det är sånt fint väder ute, så ut måste man ju ^^ annars blir det straff, haha!

Ska iaf till dollar store och få anställningsbevis tänkte jag eftersom att jag och jonathan ska på "möte" på försäkringskassan imorn, så då tänkte ja ta med de och utifall dom behöver något att se om anställningar på mig^^



Men men nu ska ja fortsätta äta min frukost så att dom små liven blir nöjd där inne, just nu far dom omkring som jag vet inte vad :P haha
Man märker dirket när jag äter får då blir dom mycket lugnare :) men det är ju mysigt när dom far omkring med^^


Men ha det bra!


BYe


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback