Stan igår..

Japp igår var det stan hela dagen med Tina och Lukas :) Vi kollade runt massor, jag köpte mig ett par harmesbyxor på gina tricot, det ser ut så här ;D


 
Resåren i midjan är ju perfekt att ha nu när man är gravid :)
Skit sköna!
Endast 149:-


Efter att vi varit på stan så följde jag med dom hem, vi gav lukas mat,han  fick leka av sig lite.. Sen fick han bada:P^^ sen va det dags för att sova.

När lukas somnat så fixade jag och Tina mat :) det var supergott!  Tack för maten :D

Sen satt vi å spelade lite kort, sen blev det att klippa Tinas hår, sen göra slingor idet :)
Och när det  va klart så va hon så godis sugen så då gick hon till ica medans jag var kvar me lukas eftersom att han sov:)

Satt och fixade med hennes blogg tills jonathan hämtade mig :) ni kan gå in på den och kolla hur den blev :

virro.blogg.se heter hon. vet dock inte om det funkar att klicka på den :/

Men men, så är det.
Efter det va det bara att åka hem med jonathan vid halv 11 och sova, helt slut i kroppen :P


Idag är det fredag, en ny dag,nya bekymmer hehe ;D Men Fredag den innebär ny vecka i graviditeten ;D
Ska göra ett inlägg om det strax;D ska fixa bild, och info bara^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback