Stan igår..

Ja igår blev det stan med Tina och Lukas även mamma va med en sväng.. :P

Blev att vi käkade på Max men det va inte så gott som det brukar, är aldrig sugen på sån mat mer.. konstigt ?

Vi gick runt lite på stan å sånt :) jag köpte lite små saker ^^ Och även tina med, slutade med att vi gick till Willys å handlade tårt ingredienser eftersom att hon ska ha kalas för lukas idag, han blir ju ett år på tisdag :)
Börjar bli stor kille nu ^^

Sen efter att vi varit på willys så gick vi hem till dom i sätra, skönt med en liten promenad men även skönt att sätta sig när vi kom hem till dom ^^
Har ju varit i farten nästan hela dagen liksom!

Och idag åker min älskling :( kommer bli så tomt, men men de går fort. Snart så är han hemma igen och jag kan känna kramar å pussar från han hur länge ja vill :D

Och idag är det crusing, så idag har vi fullt upp här.
Jag ska först få skjuss av jonathan till tina vid 11 kanske ? Då jonathan ska till sandviken och sedan ska ja vara där på kalas, sen hem och fixa sen kommer mamma å pappa så ska vi grilla å sånt.
Blir väl att åka något varv på stan sen med tror ja sen går vi nog ner å tittar på bilarna med^^

Får se om emelie skulle komma över eller inte, hon skulle höra av sig idag^^

Ja men iaf så ser inte jag jonathan nå mer efter att han släppt av mig hos tina å lukas :(
Men han är ju tillbaka om en vecka:D å jag längtar redan tills dess :)
Tur att man ska jobba på söndagen då han ska komma hem så man slipper gå å vänta å tiden går sakta bara , han kommer ju hem på eftermiddagen så^^


Men men nog om det, ska väl käka frukost snart å sen fixa lite här hemma så det är fint sen ikväll när mor å far kommer :)

Vi hörs!

Bye

                                                                                                                                                              Jonathan Sundkvist, älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback