Valborg!

Ja nu har det varit valborg, det blev att åka hem till min mor å far och käka grillat med dom och mina kusiner.
Sedan ner på brasan vid Hik och kolla lite, va även fyrverkerier där senare vid 10 tiden så.

Mysigt iaf.

Sen igår skulle ju mormor flytta så vi hakade på dit och hjälpte till att bära.
Eller ja, jag kollade mest på :P va med alva och maja jag så att dom hade något att göra ^^

Det blir säkert bra för mormor å morfar om dom känner att det är bäst så här så.

Efter att hjälpt till där ett tag så åkte vi hem till mamma å pappa å tvättade bilen, både utsidan och insidan :)

Sen bar det av hem mot gävle, kom hem fixade lite mat och sådant sen kom jonathans polare.
Dom satt här och förfestade :P va meningen att jag skulle gå till Elle och Carro men jag va så himla trött å ja allt .. så orkade inte, så satt sällskap med grabbarna tills dom gick till krogen för då gick jag och lade mig.
Så himla trött, jobbigt att sova i en säng som man inte är van vid och lägga sig senare och vakna tidigt :P hehe
Det märktes av iaf ^^


Men nu sitter jag här och klockan är halv ett strax och vi har tvättid 14-21 idag.
Solen skiner som bara den ute, så får se om de blir att sitta ute och sola lite ?
Ja,varför inte passa på när solen ändå är framme.. hihi


Imorn är det 1 vecka kvar tills jonathan och dom åker till Rhodos, vill oxå åka men men :P blir hemma ja, ska bo hos mor å far så ja inte behöver känna mig ensam :P^^
Kommer vara lite trist att vara utan han en hel vecka, men som han sagt. En vecka går fort gumman, du kommer knappt märka att jag är borta:P ^^


Men nu ska ja kolla om hjärtat vaknat:P han e lite sliten idag tror ja^^ hehe!
Vill ha frukost men inte roligt att äta själv ju när man kan få sällskap :P



Men ska kila nu
Hörs!

Just ja, Grattis till Sara och Sebastians häst som fått föl ;D hehe!


Jonathan Sundkvist älskade du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback