2 år

Det är vad jag och mitt körkort firar idag, shit vad tiden går fort :O
Det är inte klokt!

Så nu är prövotiden ute.

Men nog om det, idag har det inte skett så mkt.
Slappat  sen fixat lite här hemma sen tog jag barnvagnen på en promenad mot staden, mötte jonathan efter hans jobb så gick vi hem igen :) Skönt att gå!
Ska nog göra det imorn med :)


Och nu har vi alla 4 nyss käkat, och jonathan har stuckit iväg till gymmet.
Jag sitter här å lägger in bilder från i lördags, så efter detta inlägg kommer det bilder sen festen här!


Så kommer bilder strax;D


Skriva mer? Vet inte va ja ska skriva... så bye!




Min älskade familj<3

Kommentarer
Postat av: Mikkki

Hur mkt gick du upp under graviditeten ?

2009-11-02 @ 19:04:12
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback