3 mån

Det är vad våra små tjejer är idag :)
vi har varit aktiva idag, kl 7 imorse ringde det på dörren då kom mamma hit :)
Jag käkade frukost, och sedan fick dom små mat, sen bar det av mot bergby för att hämta köksoffan som vi skulle få av mamma :) så nu är den här.. och jag tycker det blev apbra :D


Bild senare!

Sen efter det fixade vi mat här hemma å sånt, sen ner till BVC då tjejerna skulle vägas 5540 och 5620 vägde dom :)
Och 55.5 lång båda två :)
Sen var det även dags för 3 månadners vaccinationen.

det var lite jobbigt ,men det gick bra ändå.

Dom va så duktiga så :)


Efter det var det dags för tvätt..
så nu håller den på att torka..


Och nu är det snart dags för mat, det blir kyckling och råstektpotatis.. se om man lyckas^^


jaja nog om det.. ska leka lite med mina små tjejer som är lite små trött å seg men ändå vaken :)



Bye


Mina 3 älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis från farmor Karin

2009-11-10 @ 18:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback