Dagen idag

Har varit följande, städat har jag gjort, har promenerat ner på stan och mötte jonathan sen gick vi hem hit igen :)

Så två dagar i rad har jag promenerat typ 2 timmar i streck sen går man ju här hemma med :)
Ska försöka fortsätta så, vill ju få bort den där grymt stora magen som är kvar :O


Sen har ja även kollat runt lite på internet :) hittade en jacka som jag skulle vilja ha, eftersom att min rumpa inte tillåter min kroppa komma i den gamla vinterjackan.. suck!
Därför ska ja jobba på att få bort den men det kanske inte hinns med?
Snön är ju snart här så^^

Men tänkte bjuda på en bild på den som ja vill ha:



Kanske i en annan färg dock, kanske inte är vit så länge med små barn och sådant, och vitt har ju en nackdel att bli skitigt fort annars med så^^



Men den kostar 900:- sen är det mkt mer som jag vill ha.. så får väl se vad som blir.

Har hittat massa Hello Kitty kläder till dom små som jag vill ha, så får helt enkelt se.
Kanske blir både och? men pengarna finns inte till just nu, men snart så ?
Hoppas!




Men nu ska ja kolla på tv en stund, sen ta ett snabbt litet bad innan jonathan syster å hennes kille kommer :)


Byebye


Min älskade familj<3

Kommentarer
Postat av: Farmor Karin

Jackan var ju snygg, men det blir billigare om du kommer i den andra. Vi har det bra, har du kollat mailen? Där finns vårt telefonnummer. Kram

2009-11-03 @ 19:11:22
URL: http://kaga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback