Ett litet inlägg..

Jag är less less less på min kropp, på att sitta hemma.
Det känns så jobbigt att dagarna ser typ lika ut.. men blir ju roligt desto större tjejerna blir :)

Idag så har jag fixat lite smått här hemma, gått å plockat lite här å där  :P

Och snart kommer jonathan och hans syster med hennes kille, så ska vi ha lite film/spel å käk kväll :)
Mysigt!



Men nu ska ja ta och vika min tvätt som ja sagt att ska ha gjort hela veckan.


Som är typ dubbelt så stor som denna på bilden.. (bilden är tagen på google)



men nu ska ja sätta fart med den så den blir klar någon gång..



Älskar min familj vad skulle jag göra utan er ? <3

Kommentarer
Postat av: Farmor

Förstår att det känns jobbigt ibland, men håll ut det bättre längtar efter er.

2009-11-13 @ 19:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback