Färgning av håret..

Japp de blir det idag, mamma kommer snart hit och går ut med dom små.. så att dom inte behöver vara i doften..inte så bra för dom ^^

Sen kanske man hinner vila en stund.. för om man ska orka med ikväll måste man vara pigg.. men jag är rätt pigg nu eftersom att dom små sover underbart inatt:)
Dock somnade vi sent men det var för att jonathan var på match och kom å hämtade oss hos hans syster halv 12.
Så somnade vi halv 1.
Nellie sov till 6 och Emmelina sov till 9 .. så det var skönt :)

Fick man några timmar i rad, jämnfört med natten innan då fick jag bara 1.5 timme mellan målen.. för dom åt i otakt å sånt :(
Men så kan de va ibland.


Nog om det, ikväll blir det iaf lite partaj. Skoj skoj :)

Jonathan får sällskap av hans syster och hennes sambo. Dom ska bada dom små sen blir det nog lite NHL 2010 om jag får gissa:P men de vill nog inte magdalena:P


Men men, jag ska leka med dom små nu som är vaken .. skriver kanske mer senare :)



Hejs!



Älskade Familj <3


Kommentarer
Postat av: ida

Heej gumman.. Jag vill se hur håret blev. sakna..<3

2009-11-29 @ 17:36:26
URL: http://idizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback