Gud vad jag inte är aktiv på bloggen på helgerna...

Det är sant, men det blir massa annat på helgerna.. ex att åka iväg till folk, hitta på saker.. umgås med min underbara sambo som jobbat hela veckan.

Men men denna helg har detta skett iaf:

I fredags var jag på Tjejkväll hos Desiree..
  

Mycket trevligt, dock tråkigt på krogen.. men jaja..


Sen på lördagen tog jag det bara lugnt med familjen, både här hemma sen åkte jag hem till mamma å pappa då jonathan skulle iväg på NHL 2010 kväll ;P
Så åkte dit och umgicks lite, sen var vi även och hälsade på i åbyn hos min morbror å hans sambo och mina kusiner.

Alla tre skötte mina små, höll i dom och grejjade^^

Men vid 8 åkte vi tillbaka till mamma å pappa och mös vid tv:n och kollade film å käkade godis.


Åkte hem mot Gävle vid 22.. men åkte runt lite till 23 i bilen för att emmelina skulle somna till. Hon vaknade en sväng i bilen så tänkte att jag låter henne somna för att då sover hon mkt bättre sen och så blev det :)


Iaf så på söndagen alltså igår var det sista kvällen man kunde mysa vid tv:n med godis å hela familjen på 5 dagar eftersom jonathan åkt till sthlm nu på Kurs till fredag.
Var och lämnade han och Johan vid tågstationen tio över 7 imorse.

Men längtar redan till fredag, ska bli underbart när han kommer hem igen :)

Vi tog det iaf lugnt hela dagen igår och bara mös hela familjen.

Men vi hann även att göra ett pepparkakshus, och tror ni inte att jag brände mig på smälta sockret?
Fy sjutton va ont de gjorde:O

Men då var man ju lite mer försiktig sen efter de hände...


Här en bild på pepparkakshuset:




Knäppte även lite kort på mina små björnar igår...

  
       

Alla bilder är klickbara!


Men nu ska ja vila lite innan dom små vaknar igen, sen blir det till att fixa med dom och här hemma innan jag ska hem till mamma och pappa å sova där denna vecka. :)


Bye



Min älskade familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback