Igår/idag

Igår var jag hemma hos mor å far hela dagen. kom dit vid 11 och åkte kring 6 :)
Mysigt!

Fick vila lite på dagen då mamma gick ut å gick med dom, det var skönt!

Jaja,idag har det inte hänt så mkt. Jag och ida skulle gå på stan men hon hade feber å grejer igår.
Men jag hade nog inte orkat det heller efter den natt som varit, dom vägrade somna.
Dom va vaken till typ 2:O
Ändå va dom vaker rätt så mkt igår, fattar inte?
Vrf vill dom inte somna när man ska lägga sig, för innan vi lade oss så sov dom i våra famnar, den när man lägger ner dom i våran säng mellan oss blir dom klar vakna:O

Men men nog om det.

Det snöar ute idag med:D snart är det jul,gud så mys :D
LÄNGTAR!


Jaja,jonathan har match ikväll i viken. så får se om ja är med hans syster eller hur jag gör. Det är den tiden som dom brukar vara jobbiga med som har har match.
Men det visar sig hur det blir.


Men nu ska ja krypa ner under täcket i soffan medans dom små sover för att mysa lite, känner mig riktigt på myshumör. Inte alls sugen på att göra något :(

Men vi hörs folket.


Min älskade familj, vad vore jag utan er ? Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe jaa, kan tänka mig. såg dig ju på crusingen i huddik. och då var du stor. :)

2009-11-09 @ 14:36:37
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback