Jag blir så ledsen :(

Såg massa bilder på Facebook nu från en fest den 7:e november.. vet typ vilka alla va på festen, känner skit många. Ändå har man inte fått en ändå fråga om man vill komma?

Bara för att man gått och blivit mamma så har folk slutat höra av sig till än.. det är så sjukt.. man kan hitta på saker även fast man blivit förälder..

Det är så tråkigt när man tappar kontakten med folk.. själv försöker jag iaf hålla kontakten med folk, men de e inte roligt att göra det heller när man aldrig hör något tillbaka av folket.

Ex om man frågar om man ska hitta på något så är det alltid jag som får fråga typ.. och man ser att folk hittar på massa saker men inte en fråga får man.. det är så surt.
Någon mer som känner igen det ?

Jag vill vara vän med mina gamla vänner även fast jag bildat familj, men kanske inte att man hakar på allt ni hittar på.. men ni kan väl ändå höra av er?
Det skulle betyda så mkt om ni frågar om man kanske vill med på någon fest lr något.. och kan jag inte då så är det så.. men då vet jag iaf att ni tänker på mig och bryr er om mig..



Hoppas på att man kan få några erbjudanden... tråkigt att alla man bjöd inte ville/kunde komma då vi anordnade fest här hemma..
Men men..


Såg även mina shorts på en bild, sett dom på fler bilder. Skulle gärna vilja ha tillbaka dom.
Men det tar jag med den personen själv.


Men nu ska jag sluta klaga, men det är så jag känner.


Tv-tittande nu.




Kommentarer
Postat av: elle

Jo jag har skaffat kille :)



Vi får hitta på något någon gång, festa eller något. Vet att jag varit dålig och höra av mig och sagt att jag ska komma med Carro några gånger. Men vi får sätta upp ett datum så kan vi festa lite :)

2009-11-12 @ 22:43:02
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gumman vad tråkigt :-( jag vet hur de kan kännas :-( Hoppas vi kan träffas i kväll och ha myskväll med våra grabbar :-) kram

2009-11-13 @ 06:03:18
Postat av: elle

Jo det är skoj :)



Jo jag med :D

2009-11-13 @ 12:41:15
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Linda - mamma till Liam

Sådär är det för mig också! Ingen som hör av sig mer, Sen när jag skulle festa skulle helt plötsligt alla vara med en, Och sen dagen efter så skiter dom i en igen. Jag menar även fast man inte kan/har lust jämt så skulle det ju vara kul om nån/några frågade. Det är jätte tråkigt det där.

Jätte söta flickor föresten :)

2009-11-13 @ 15:44:41
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/
Postat av: Linda - mamma till Liam

Ja det skulle vara roligt om man kunna ta en promenad till något nån gång :) Tror det är det man lär göra (lära känna ny människor) Som kanske är mamma, Då har man ju lite gemensamt liksom :) Hur är det med tvillingar? :) Tycker det är så häftigt skulle också vilja ha det.

2009-11-13 @ 17:30:57
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback