Lite små shopping idag :)

Idag blev det att jag och jossan åkte iväg å kollade lite:)

Först blev det lunch på heartbreak.. men den va inte så populärt:p

Sedan blev det åka mot valbo in på owes å kolla lite :) sedan vidare till köpis.

Köpte Hello Kitty mössor till tjejerna, eftersom att dom mössorna vi fått av mamma är förstora än :P
Den åker bara ner för ögonen på dom.

Så nu får vi styka det från listan som jag gjorde igår :P


Sen blev det även bodys till dom :) ta 3 betala för 2

 Sen blev det en hel röd, men hittade ingen bild på den :P



Och  hello kitty mössan hitta jag inte heller någon bild på, men det är inte den som jag lade ut igår.



Men nu ska ja trösta lilla Nellie som är ledsen..


bye


Min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback